ONLINE IT SUPPORT BIJ REFURBISHED PRINTER
Refurbished Printer kan u als professional trouwens ook helpen bij IT support. Heeft u dringend directe ondersteuning nodig bij de installatie van uw printer of zit u met vragen over het netwerk dat u gebruikt? Dan kan Refurbished Printer u zeker en vast helpen. Het installeren van een professionele printer in een netwerk vereist meer kennis dan u zou vermoeden, net als het instellen van functies bij het apparaat.
Een handleiding kan u hierbij wel in zekere mate helpen, vaak bevindt zich daar ook niet genoeg informatie om het goed te doen. Zo kunt u in de handleiding vaak niet terugvinden hoe u het instellen van een bepaalde functie moet scannen naar een map of e-mail en een online support-service is hiervoor dan ook essentieel. Refurbished Printer helpt u bij uiteenlopende zaken bij uw printer, netwerk of computer. Daarbij kunt u ook altijd rekenen op handige tips voor het gebruik van uw printer!
Wat omvat online support bij Refurbished Printer?
- Het telefonisch of via e-mail beantwoorden/ oplossen van printer en/of ICT-gerelateerde vragen en problemen.
- Wanneer mogelijk mogelijk het direct oplossen van gemelde problemen
- Het overdragen van complexe vraagstukken aan andere collega’s (waarop u altijd reactie krijgt binnen de 3 werkdagen)
- Wanneer nodig het uitvoeren van performance- en beveiligingscontroles
- Het op tijd signaleren van technische problemen en bedreigingen
- Het op tijd doorvoeren van (beveiligings)updates
- Het vastleggen van problemen en werkzaamheden in een CRM-systeem
- Het actief meedenken over potentiële verbeteringen op het vlak van printer- en systeembeheerDe kosten van online support bij Refurbished Printer